Duben 2009

Plominte..ale zas pauza:-(

18. dubna 2009 v 0:11 | Christen
Asi tu zas chvilu nebudu:-(...už se těšim až mi přídou nějaký časáky:-)....ted mám jen něco přes pc...a pak sem možná něco hodim:-)....tak uvidíme...zatím:-*

Múzy

17. dubna 2009 v 20:10 | Christen



Jelikož se blíží největší módy událost roku MET Costume Institute Gala, která má letos za téma "Modelky-múzy: Ztělesnění módy", rozhodl se časopis Vogue nafotit titulní stranu se současnými topmodelkami, které jsou nejvíce žádané a trendy.
Pod vedením zkušeného Stevena Meisela vznikla obálka plná svěžích tváří. A kdo že je nejvíce IN? Liya Kebede, Natalia Vodianova, Anna Maria Jagodzinska, Isabeli Fontana, Lara Stone, Jourdan Dunn, Raquel Zimmermann, Caroline Trentini, a Natasha Poly (zleva).
Uvnitř časopisu pak následuje sbírka Meiselových fotografií s modelkami, které osobně považuje za své největší múzy.
Linda Evangelista na fotografii ve stylu 30.let v outfitu Chanel, říjen 1992
Dekadentní styl propagovaly Naomi Campbell a Kristen McMenamy, prosinec 1992.
Naomi Campbell, Amber Valletta a Christy Turlington, září 1994.

Stella Tennant v obleku Venus by Versace, říjen 1997.
Carolyn Murphy v Couture kolekci, říjen 1998.
Přirozená Gisele Bündchen, prosinec 2001.
Exotická kráska Liya Kebede, květen 2005.
Karen Elson v rodné Anglii, prosinec 2006.
Agyness Deyn jako členka dělnické třídy, únor 2007.
Natalia Vodianova - pocta Poiretovi, květen 2007.
Jessica Stam jako holka od vedle, květen 2007.
Guinevere Van Seenus ve francouzském stylu, září 2007
Malířova modelka Coco Rocha, září 2007.

Click

15. dubna 2009 v 14:03 | Christen

SEM


Sorry..

10. dubna 2009 v 18:53 | Christen
Prominte hlavně SB ale moc nestíhám a tak mi nemusíte psát komentáře:-)... jen když napíšu já vám tak sem pls občas něco písnětte, a jinak sem články nějak tryskem přibývat také nebudou, takže prominte...minimálně týdně sem něco dám:-)

Natasha

10. dubna 2009 v 18:52 | Christen

ZDROJ:MODELFAN.BLOG.CZ



Bazar

7. dubna 2009 v 19:45 | Christen


Prada

5. dubna 2009 v 12:28 | Christen |  Desiger


Od poloviny 90. Let se objevilo pouze pár status symbolů tak silných, jako Pradou vytepaný stříbrný trojúhelník. Síla značky Prada je taková, že dokáže přetvořit obyčejný černý nylonový batoh do toužebného doplňku. Ale vždycky to takové nebylo. Před příchodem Miuccii Prady a zejména před tím než se Uma Thurmanová prošla po červeném koberci pro přebírání cen filmové Akademie (Oskary) v nápadných levandulových, šifónových šatech, bylo Prada jen obchodnicí a pokračovatelkou rodinné tradice v prodeji koženého zboží ve stojatých módních vodách města Milán. Stačila kombinace chytrého řízení, šikovných návrhů a média postavila Pradu do přední linie návrhářského průmyslu.
Dědeček Miuccii Prady otevřel svůj první butik v Miláně roku 1913, kde prodával vysoce kvalitní kožené zboží a doplňky. Obchod byl vcelku stabilní, ale v 70. letech silní konkurenti jako Gucci a Hermes málem dostali Pradu na okraj bankrotu. V roce 1978 Miuccia Prada a její manžel, Patrizio Bortelli, neochotně převzali vedení skomírajícího obchodu. Patrizio si vzal za úkol řízení, zatím co Miuccia, která se chtěla vyhnout rodinné tradici tím, že vystudovala doktorát z politických věd, navrhovala kolekce. Nyní, po 2 desetiletích, jsou včele společnosti se základním jměním 800 mil. dolarů.(28 mld. Kč).
Prada se do roku 1989 neodvážila vstoupit na pole denního a praktického oblečení. Její první kolekce byla zdánlivě v nemožném protikladu: minimalistická reinkarnace 70. let. Rozeznáváme zvony na kalhotách a rolnické blůzy, ale střiženy jsou ve stylu hippy "frou-frou” a zobrazeny jsou v neutrálních odstínech. Od té doby vedla Miuccia Prada řadu denního a praktického oblečení do vynalézavých teritorií. Kritici ocenili její kolekci pro jaro/léto ´98 pro své latexové výšivky, horizontální vzory korálků a květin. Zvlněné, nestálé lemy daly kolekci domácký pocit, mezitím co počítačově tvořené potisky udržovaly futuristický vzhled.
Prada si také udělala velké jméno v oblasti inovací. Miuccia Prada experimentovala s průsvitnými latexy a papírovými polyamidy, kombinovanými s plasty a satény a průmyslovými proužky filmů a úlomky zrcadel, které používala na svém oblečení.
Úspěch vlajkové řady Prada vedlo společnost v roce 1992 k zahájení výroby řady oblečení pro mladé nazývanou "Miu Miu". Jsou tu ovšem i další odnože jako "Granello" a "Prada Sport" a řada luxusního prádélka, která byla zahájena roku 1997.
Společnost dosáhla úplného výsluní neobvyklou cestou. Prada překvapila v létě roku 1998 kapitálový trh náhlým útokem na společnost Gucci group - nejprve nakoupila 5,05 % akcií společnosti a pak postupně zvyšovala svůj podíl až na 9,5 %

Louis Vuitton

5. dubna 2009 v 12:27 | Christen |  Desiger


Imitace je prý upřímnou formou lichotky a neexistuje zřejmě jiná značka, která vyplodila tolik kopií svých výrobků jako Louis Vuitton. Levné kopie Louis Vuittonových luxusních kabelek se prodávají na rozích ulic po celém světě a pro člověka, který sní o vybraném koženém zboží a doplňcích, ale nemůže si je dovolit, představuje nákup kopie jedinou šanci jak pocítit alespoň vzdálený závan půvabu, který značku Louis Vuitton obklopuje.

Tradice Louis Vuittona jde hodně zpátky do historie. Společnost byla založena roku 1854 výrobcem zavazadel Louis Vuittonem Mallatierem, který položil základy designu, kladením důrazu na mimořádně vysokou kvalitu a řemeslné umění v každém výrobku. Uspokovat přání a požadavky bohatých znamenalo někdy uspokojovat výstřední zakázky jako byl například toaletní kufřík z krokodýlí kůže a želvího krunýře pro známou operní pěvkyni.
V posledních letech oprášila značka Louis Vuitton svou jemně zatuchlou image. Kabelky, stále vytvářené z exotických kůží jako aligátoří, ještěrčí či pštrosí, byly aktualizovány do moderních verzí sportovního luxusu. Největší revoluční změnou bylo jmenování mladého amerického návrháře Marca Jacobse do funkce uměleckého ředitele a to v březnu roku 1997 a představení jeho linie praktického/denního oblečení.

Charismatický a fotogenický Marc Jacobs byl po dlouhou dobu miláčkem New Yorských módních kritiků. V roce 1987, když mu bylo pouhých 24 let, vyhrál prestižní CFDA cenu pro "Nový módní talent". V roce 1992 a 1998 vyhrál opět tentokrát pro "Nejlepšího návrháře dámského oblečení". V roce 1992 vytvořil známou kolekci pro značku Perry Ellis, která obsahovala ručně šité, vrstvené, vínově zbarvené šaty, které módní redaktoři milovali a zbytek světa nenáviděl. Perry Ellis se přiklonil na stranu lidu a následně Jacobse vyhodil.
V linii Louise Vuittona byl Marc Jacobs jednoznačně komerční. Na rozdíl od svých britských protějšků v Paříži, Johna Galliana a Alexandra McQueena, Jacobsovy návrhy neobsahovaly žádnou šokovou taktiku. Zmírněné a jednoduché, z jeho oblečení doslova prýští hravý přepych. První kolekce pro podzim/zimu 98/99 obdržela od francouzského tisku vlažnou odezvu, když o ní psali jako o uhlazené a stydlivé avšak v New Yorku a Londýně získala opatrnější pochvalu.
Jeho druhá kolekce, nicméně, získala všechny. S barevnou paletou, která se rozpínala od bílé, béžové a khaki po citrónovou a růžovou, byly šaty svěží a nevině sexy. Krátké šortky byly párované s průsvitnými pláštěnkami, kalhoty byly zastřiženy a objevil se tam i hravé, sportovní doteky jako postraní kapsy na večerních šatech. Ale předmět, který dokonale spojil starý a nový svět Louise Vuittona, byla motorkářská helma s tradičním emblémem LV.

Lacoste

5. dubna 2009 v 12:27 | Christen |  Desiger


Každý po celém světě zná luxusní francouzskou značku Lacoste, která má ve znaku slavného krokodýla. Jistě mnoho z nás si přeje mít alespoň jedno jejich pověstné tričko s límečkem doma. Nedávno, ve svých sedmdesáti čtyřech letech zemřel vlastník firmy, Bernard Lacoste.
Bernard firmu spravoval od roku 1963, ale před nedávnem byl nucen předat své vládnoucí žezlo mladšímu bratrovi Michaelovi, protože už rok bojoval s vážnou, blíže nespecifikovanou nemocí, které nakonec podlehl.
Firmu založil jeho otec René Lacoste, který byl bývalým špičkovým tenistou. Po ukončení své sportovní kariéry se rozhodl zkusit štěstí v módě. K výtvarné značce slavné firmy mu posloužila jeho přezdívka Aligátor, jež mu přisoudili američtí novináři. Vznikla poté, co mu jeho kapitán na Davis Cupu přislíbil koupit za vyhraný důležitý zápas krokodýlí kufr, který se Renému tak líbil.
Firmu poté René založil spolu se známým výrobcem pleteného zboží André Gillierem a společně se jim podařilo vytvořit revoluci ve sportovním oblečení. První katalog byl uveden v roce 1933 a obsahoval ukázky oděvů na tenis, golf nebo plachtění. Jako první se Lacoste odvážil přenést značku firmy na vnější stranu trička, což je dnes naprostou samozřejmostí.

Jean-Paul Gaultier

5. dubna 2009 v 12:26 | Christen |  Desiger


"Enfant terrible" módy, který se narodil 24. dubna 1952 ve Francii, získal už na počátku osmdesátých let tuto přezdívku a dokázal si ji udržet. Jeho šokující i nevinné image z něj dělá nejúspěšnějšího z úspěšných. Nikdo jiný nedokázal lépe ztvárnit estetiku, postoje, neurčitost, touhy i neústupnost mládeže, a to jak francouzské, tak i v mezinárodním měřítku
Svoji dráhu módního návrháře začínal u Pierre Cardina a Emilia Pucciho.
V roce 1976 předvedl první vlastní kolekeci pret-a-porter s názvem Palais de la Découverte. Specializuje se především na tvorbu haute couture - luxusní módu, která je šitá na míru zákazníka. Jeho modely nosí herečky Cetherine Denevue, Nicole Kidman, zpěvačka Madonna i fotbalista David Beckham.
Jean Paul Gaultier se věnuje také tvorbě parfémů. V roce 2003
uvedl na trh první kolekci make-upu pro muže.



Na Pražském hradě se 9. února 2005 uskutečnila módní přehlídka
s názvem Jean Paul Gaultier "Best Of" Show. Bylo to poprvé,
co se slavný módní návrhář představil v České republice.

Christian Dior

5. dubna 2009 v 12:26 | Christen |  Desiger



Christian Dior se narodil 21. ledna 1905 v Granville ve Francii,
v rodině průmyslníka. Rodiče z něj chtěli mít diplomata, ale nakonec zvítězily jeho umělecké sklony.
V roce 1928 si v Paříži otevřel uměleckou galerii a začal prodávat
umění. Jeho první módní návrhy byly zveřejněny v roce 1931
v časopise Le Figaro Illustré. Válku prožil společně s několika
přáteli na jihu Francie.
V roce 1946 představil svoji kolekci New Look, která znamenala
konec módy 40. let. Ženám obnažil hrudníky a oblékl je
do širokých zvonových sukní.
O rok později pronikl do světa vůní s parfémy Miss Dior
a Diorissimo.
V roce 1949 vznikla firma s jeho jménem a téhož roku uspořádal
svoji první módní přehlídku v Hamburgu.
Gallupův institut vyhlásil toho roku Diora za jednoho z pěti
nejvýznamnějších světových osobností. Paříž se také díky němu
stala světovým centrem módy.
Svoji první kolekci obuvi představil v roce 1953. Tvůrčí činnost
Christiana Diora předčasně ukončil infarkt, na který 24. října
1957 zemřel.

Chloé

5. dubna 2009 v 12:26 | Christen |  Desiger


Zavedený a respektovaný módní dům Chloé si raději pevně udržuje svou identitu od svého nynějšího návrháře než by si měl udržovat konzistentní estetiku. Založen roku 1952 Jacquem Lenoirem a Gaby Aghion, značka Chloé podporovala a vytvořila mnoho talentů jako Karla Lagerfelda (1965-83, 1992), Martinu Sitbon (1987-1991) a v poslední době velmi opěvovaná Stella McCartneyová. Zpočátku se značka upnula na modernost, ženskost a nositelnost, značka se rychle usadila jako módní primární alternativa k "haute couture". Lagerfeld byl v 60. letech pro své cikánsky-hypízsky ovlivněné šaty a blůzy oslavován. Po Lagerfeldově odchodu v roce 1983 se Chloé pustil střemhlav od designéra k designéru a úspěchů ubývalo, avšak jen do doby než v roce 1987 přišla Martine Sitbon. S výrazem odhodlání zdvihnout upadající módní dům zpět do přední liniie pręt-ŕ-porter. Sitbonová moudře udržovala typické jemně ženské, klasické tvary značky Chloé, ale bez přídavku své vlastní originality. Velmi dobře známá pro své mužsky šité šaty, šifónové sukně až ke kontníkům a kalhoty, poprsí zatěžující svršky atd. Sitbonová byla pro značku Chloé jeden velký úspěch. Ale jakmile v roce 1991 odešla, aby si vytvořila svou vlastní linii, byla Chloé opět ochromena. V zoufalém pokusu zachránit značku byl v roce 1992 opět najmut Lagerfeld, ale kritici nebyli zaujati tím co viděli jako znovu oživení minulých úspěchů značky Chloé. V této největší krizi, která značku Chloé postihla si udržovala jakous takous reputaci mezi parfémy - kultovní klasika Chloé a Narcisse. V žáru nepříjemné publicity byla nedávno najata Stella McCartneyová, aby vzkřísila značku se špetkou toho nového Londýnského "hip" stylu, který v poslední době explodoval na Francouzské módní scéně. Dcera slavnějších rodičů Paula a Lindy vystudovala uměleckou školu St. Martina. Ve věku 15 let si již tříbila své znalosti u značky Savile Row a u Christiana Lacroix. Pro její velmi očekávanou debutovou přehlídku v říjnu roku 1997 se 24letá McCarneyová rozhodla kombinovat své sklony ke starodávným dotekům jako výběrová krajka a lesklé knoflíky s moderním střihem. Kritici opěvovali její kolekci a poukazovali, že s McCartneyovou u kormidla zamíří Chloé opět do popředí Francouzské módní scény, ale i dál.v roce 2001 se Stella rozhodla založit vlastní módní značku a její post byl nabídnut její pravé ruce Phoebe Philo.Hned první kolekce měla velký úspěch a všechny celebrity chtějí alespoň jeden kus její tvorby ve svém šatníku.

Chanel

5. dubna 2009 v 12:25 | Christen |  Desiger


Gabrielle Chanel se narodila v roce 1883. Stala se brzy sirotkem a její babička ji poslala do kláštera(dostala se do sirotčince).
Coco se však chtěla stát barovou zpěvačkou.
Podle jedné písně, kterou zpívala na svém koncertním turné /Qui qu´a vu Coco/, dostala přezdívku Coco (Gabrielle Coco Chanel).
A začíná životní dráha slavné Coco Chanel.
Později pilná a talentovaná Coco otevírá v Paříži svůj první módní butik.
Začíná produkovat jednoduché šaty, večerní róby bez rukávů a univerzální šaty pro každou příležitost.
Kromě úspěšných modelů však doslova dobývá svět parfémem Chanel No 5, který uvádí v roce 1921.
Od té doby tato vůně patří mezi 10 nejprodávanějších parfémů ve Francii, ale i jinde ve světě.
I dnes se prodává kolem 20 milionů flakónů ročně.
Známý je výrok slavné herečky Marilyn Monroe, že chodí spát oblečena pouze do Chanelu No 5.
Všechny parfémy dosáhly výrazných úspěchů, žádný z nich však nedosáhl takové slávy jako č.5.
Legendární Coco umírá v roce 1971, a v roce 1988 je jí udělen in memoriam čestný titul absolventky vysoké školy pro výchovu specialistů v oboru kosmetiky, parfumerie a aromat.
V roce 1983 přišel do firmy jako hlavní návrhář Karl Lagerfeld.

Gucci

5. dubna 2009 v 12:25 | Christen |  Desiger


Do doby než Karl Lagerfeld převzal vedení nad značkou Chanel nebylo v módním světě větší "comeback" story jako u Gucci pod vedením Toma Forda. Dříve než byl jmenován do funkce tvůrčího ředitele v roce 1994, značka se klátila v novinovém bahně, díky špatnému hospodaření se belhala nad okrajem bankrotu. Rodinní příslušníci byli ve sváru nebo byli uvrženi do vězení pro daňové úniky. Skandály dosáhly cajdákových proporcí v březnu roku 1998 s nájemnou vraždou posledního mužského dědice rodiny Gucciových, Maurizio Gucciho, jeho ex-manželkou. Horkokrevnost byla vždy součástí rodiny Gucciových. Její zakladatel, Guccio Gucci, syn florencijského umělce, opustil v mladém věku rodnou Itálii kvůli sourozeneckým hádkám. Odešel do Paříže, potom do Londýna, kde pracoval v hotelu Savoj. Tam, obklopen lodními zavazadly a kloboukovými krabicemi Savojské klientely povětšinou modré krve, Gucci začal poprvé přemýšlet o nápadu otevření si obchodu s luxusním koženým zbožím. Gucci se vrátil do Florencie a otevřel si roku 1920 svůj první obchod. Kožené zboží a jezdecké doplňky byly takovým úspěchem, že Gucci roku 1953 rozšířil síť svých obchodů až do Spojených Států. V 50. a 60. letech byla značka synonymem bohatství a mírné nápaditosti a přitahovala klienty jako Grace Kellyová, Audrey Hepburnová, a Jeckie Kennedy. Určité doplňky se staly klasikou - bambusové držadla kabelek, květovaná vázanka a například mokasíny - všechny zdobené známým rudě-zeleným proužkovaným logem společnosti. Nicméně s nástupem 80. let si značka téměř ztratila prestižní jméno díky přelicensování a rodinným rozepřím. V roce 1993 společnost Investcorp, arabská investiční společnost, převzala moc nad značkou a umístěním poloviny Gucciho akcií na trh, efektivně ukončilo rodinné řízení společnosti. V roce 1994 značka Gucci drasticky omezila počet svého personálu a jmenovala 36-letého studiového asistenta Toma Forda do posice návrhářského ředitele. Rodák ze Santa Fe studoval na New Yorské Univerzitě, poté se objevil v několika televizních reklamách. Později se zapsal do Parsonovy školy designu v New Yorku a Paříži, aby studoval interiérový a módní design. Konec 80. let strávil prací pro návrháře jako Cathy Hardwick a Perry Ellis, pak se roku 1990 přidal ke Gucciho týmu. Tom Ford znovu obnovil Gucciho utuchající image díky marketingové dekadenci a smyslnosti, kterou představil, která byla uvědomělá o nemoci AIDS a která "zapomněla na sex". Sametové kalhoty se sníženým pasem vyjadřovaly ekvivalent etiky 90. let: smyslné na dotyk, pro lidi, kteří se chtějí cítit sexy a nemusí vypadat sexy pro ostatní. Kovově kožené bodce zostřují naší image, dávají nám agresivní postoj, mezitím co nám obrušují chodidla. A nic není podle všeho více sexy než peníze: Fordovy kožené řemeny se zašitým šarlatovým písmenem "G" přes kyčelní kost se přišly na trh s říznou cenovkou 2000 franků. Ford se stal dokonalým prostředníkem mezi obchodem a kreativním návrhem, který věděl, že oblečení neprodává pouze nějaké šaty jako takové, ale celková nálada spojená s jejich příchodem na trh a reklamní kampaní.
V březnu 2005 byla kreativní ředitelkou jmenována Frida Giannini,která pochází z Říma,kde také vystudovala design.Poté dělala u značky Fendi.V září 2002 se stala ředitelkou kabelek u Gucci .O dva roky později také pro doplňky jako jsou slavné Gucci tašky,boty,brýle,klenoty jako jsou hodinky,náušnice...

Givenchy

5. dubna 2009 v 12:24 | Christen |  Desiger



Hubert James Taffin de Givengy ,jehož dědeček řídil manufakturu na tapiserie,se narodil v roce 1927 a svůj krejčovský salon založil v roce 1952.Vzbudil senzaci s "oddělitelnými prvky-prvky,které se daly podle přání kombinovat.Především to byly blůzy z bavlněného širtynku,které předváděla Bettina,hvězda mezi manekýnami zajišťující také pro salon Givenchy styk s tiskem.Cristobal Balenciaga se ochotně ujal patronátu nad podnikem a mladý návrhář se podle vzoru svého mistra,ačkoliv v módě zatím nedostihl významu,věnoval elitě mezinárodní klientely.
I kdyby nevymyslel nic kromě malých černých šatů Audrey Hepburnové ve Snídani u Tiffanyho,zasloužil by si díky této jediné siluetě neupadnout v zapomění.krásný a kultivovaný muž ztělesňoval více než půl století evropský bonton

Donna Karan

5. dubna 2009 v 12:24 | Christen


Je zcela nemožné popisovat New Yorský styl života aniž bysme se vždy nedostali k Donně Karan. Donna Karan už není pouze obyčejné jméno - je to značka spojená se společností za 600 milionu dolarů (21 mld. Kč), která kombinuje komfort a styl do moderního stejnokroje určeného pro americkou ženu. Donna Karan se narodila v New Yorku v roce 1948, vyrůstala v rodině, kde otec byl krejčí a matka modelka, není se co divit, že nastoupila do Parsonovy návrhářské školy, aby pokračovala v rodinné módní tradici. Po skončení druhého ročníku studií se její občasná výpomoc u Anny Kleinové změnila na stálý pracovní poměr a v roce 1971 se stala dokonce návrhářskou společnicí. Její talent a oddanost byla odměněna v roce 1974, po smrti Anny Kleinové, kdy převzala celou značku. Společně pak s Louisem Dell´Oliem navrhovaly pro značku Anne Klein dalších deset let, po té si v roce 1984 založila vlastní značku. Přístup Donny Karan k módě je velice osobní: navrhuje to co by sama ráda nosila a při tvorbě vsází na vítězný recept, který zdůrazňuje univerzálnost černé barvy, všestrannost jednoduchých funkčních kusů oblečení a důležitost komfortu a pohodlí. Donna Karan se nesnaží nalákat své zákazníky na nákup mnoha různých kusů oblečení, místo toho je podporuje, aby různými způsoby kombinovali pár základních kusů oblečení. Když na podzim roku 1985 vyšla první řada oblečení značky Donna Karan New York, představovala její filosofii krásných a úhledných šatů. Postavena na sedmi jednoduchých částech, základním kamenem jí byly černé šaty přes nebo pod kterými mohly být nošeny sukně, kalhoty či dokonce jeany. Tento citlivý přístup nedělal její módu závratně zajímavou či provokativní; její oblečení je určeno k dennímu nošení a nemá rozhodně posunovat módní hranice. Donna Karan neskončila pouze u "vysoké” módy, její značka je velice známá i v oblasti výroby punčoch, módních doplňků, parfémů, brýlí a v designu domácího nábytku. Sem můžeme také zařadit její extrémně populární sportovní řadu oblečení DKNY a samozřejmě jeany DKNY. Donna Karan je jedna z nejúspěšnějších postav v modním průmyslu, která získala i mnohá ocenění módních kritiků. Módní průmysl jí udělil četná ocenění jako například cenu z roku 1977 "Coty American Fashion Award”. Módní návrháři Ameriky jí udělili titul nejlepšího návrháře v letech 1985, 1990, 1992 a 1997. Avšak nejzřetelnějším znakem jejího úspěchu je to, že její nejlepší přátelé jako Barbara Streisandová a Demi Moorová, nemůžeme zapomenout ani na presidenta Spojených států Amerických - Billa Clintona - ti všichni s radostí nosí věci navržené Donnou Karan.

Dolce & Gabbana

5. dubna 2009 v 12:23 | Christen |  Desiger


Po té co se budoucí návrhářská dvojice seznámila v jedné milánské návrhářské kanceláři se v roce 1982 Domenico Dolce a Stefano Gabbana, rozhodli otevřít své vlastní návrhářské studio.
Prvních pár let strávili tvořením elastických materiálů a komplikovaných kombinací knoflíků a kravat, avšak bylo to během výletu do Sicílie v roce 1987, kde se objevila prozřetelnost a ukázala jim správnou cestu. Objevila se ve formě sicilské ženy, nahé pouze s černých šátkem pózující na fotografii palermského časopisu Piazza Politeama. Pomohla jim vytvořit vizi, kterou chtěli zobrazit - soudobě znázorňující syrovou smyslnost, vášeň, sílu a důstojnost.
Postupem času získávali větší oblibu a přitom stále pilně pracovali na vývoji stylu, který byl soudobě smyslný a prostý. V roce 1985 byli vybráni, aby představili svou práci na Milánském módním týdnu v kategorii "Nový talent". Tisk stejně jako nákupčí chválili splynutí nevázaného romantismu a mužských křivek. To nejzajímavější na vzestupu značky Dolce&Gabbana bylo to, že největší vzestup se udál v období recese, kdy ctižádostiví návrháři padali jako mouchy a italští giganti - Armani, Versace a Ferre - byli již zavedeni. Se středozemní ženou jako svým sjednocujícím tématem vytvořili kolekci jaro/léto S88, která zdůrazňovala ženskost a upustila od silných obleků a lačně se naklonila ke smyslně, pozemskému oblečení.
Brzy se osobnosti jako Madonna, Nicole Kidmanová či Demi Moorová začaly scházet před jejich dveřmi. Během další dekády pokračovali Dolce & Gabbana v expanzi své značky, v roce 1990 zahájili pánskou kolekci, následoval dámský parfém, mladá a dravá řada D&G, koupelová a domácí kolekce a doplňky,...

Něco malinko o mě i o blogu

5. dubna 2009 v 10:08 | Christen
Tenhle blog sem začala ve 12...v říjnu ale po 12. článcích mě nebavil XD a včera sem se vrátila:-)....doufám že mě to tu neomrzí a ráda bych si našla nějaké SB se zaměřením na modu ale i ne:-) takže bych byla ráda kdybyste spřátelily...:-)
Doufám že budu plnit vaše představy:-)

Donna Karan jaro-léto 09

5. dubna 2009 v 10:00 | Christen |  Fashion Show



Donna Karan Spring 2009 Ready-to-Wear
Donna Karan Spring 2009 Ready-to-Wear
Donna Karan Spring 2009 Ready-to-Wear
Donna Karan Spring 2009 Ready-to-Wear
Donna Karan Spring 2009 Ready-to-Wear
Donna Karan Spring 2009 Ready-to-Wear
Donna Karan Spring 2009 Ready-to-Wear
Donna Karan Spring 2009 Ready-to-Wear
Donna Karan Spring 2009 Ready-to-Wear
Donna Karan Spring 2009 Ready-to-Wear
Donna Karan Spring 2009 Ready-to-Wear
Donna Karan Spring 2009 Ready-to-Wear
Donna Karan Spring 2009 Ready-to-Wear
Donna Karan Spring 2009 Ready-to-Wear
Donna Karan Spring 2009 Ready-to-Wear
Donna Karan Spring 2009 Ready-to-Wear
Donna Karan Spring 2009 Ready-to-Wear
Donna Karan Spring 2009 Ready-to-Wear
Donna Karan Spring 2009 Ready-to-Wear
Donna Karan Spring 2009 Ready-to-Wear
Donna Karan Spring 2009 Ready-to-Wear
Donna Karan Spring 2009 Ready-to-Wear
Donna Karan Spring 2009 Ready-to-Wear
Donna Karan Spring 2009 Ready-to-Wear
Donna Karan Spring 2009 Ready-to-Wear
Donna Karan Spring 2009 Ready-to-Wear
Donna Karan Spring 2009 Ready-to-Wear
Donna Karan Spring 2009 Ready-to-Wear
Donna Karan Spring 2009 Ready-to-Wear
Donna Karan Spring 2009 Ready-to-Wear
Donna Karan Spring 2009 Ready-to-Wear
Donna Karan Spring 2009 Ready-to-Wear
Donna Karan Spring 2009 Ready-to-Wear
Donna Karan Spring 2009 Ready-to-Wear